cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 15 ноември 2015 г.

ДРЪЖ МЕ ВЕРЕН , ГОСПОДИ !

                           ДРЪЖ МЕ ВЕРЕН , ГОСПОДИ !

Ер. 3:1,2
„ Затова святи братя ,
Участници в небесното звание ,
Размислете за Апостола и Първосвещеника ,
Исуса Христа , Който бе верен на Онзи , Който
Го постави , както беше и Мойсей , в
целия Негов дом .
     Мойсей беше верен като слуга , а
Исус беше верен като Син . “
     Неговия дом сме ние , ако удържим до край в дързоста и надеждата , с която се хвалим .
      От два дена сърцето ми пее една много сладка песен :
                             „ Сила дай и дръж ме Ти ,
                                Дръж ме верен  , Господи .
                                Имам път тук да вървя
                                Горе в чудната страна . “
      И днес Бог ми отговаря на сърдечните молитви изразени дори с песни . Бог ми говори чрез Словото Си в Еремия 3глава от 1 до 6 стих . И за да имаме полза от всичко това , нека разсъждаваме заедно , мили братя и сестри !
Кои са верните на Бога ? Каква е тяхната привилегия и отговорност ? Имат ли защита и Кой е техния помощник ?
     Напоследък забелязвам неверие в сърцата на братя и сестри , охладняване от любовта към Бога и към ближния , закоравяване на сърцата , омраза .
Задавам си въпроса , защо се получава всичко това ? Поради отстъпване от вярата. Станаха неверници . А Господ рече : „ Стойте твърдо във вярата ! “
      Вярно ,че силите ни напускат  , но има Един , Който ни избра и призова , Който може да ни даде сили , за да продължим напред .      Той ни даде спасението , Той ни даде служението и Той е Този , който ще ни подкрепя . От нас се иска само да устоим до край. Дръзновени и с надеждата с , която се хвалим . А това е Христос , Който ще ни заведе Горе при Отца .
„ Но ще ни намери ли верни до края ? “
      Ние сме повярвали в Исус а Христа по Божия воля като сме спасени за вечен живот и осиновени от Отца за Негова слава .
     Ние трябва да си припомним днес , че този Дар- Спасението на душите ни е и едно призвание към послушание на нашият Господ и Бог Исус Христос . Изведени от света нашето призвание е служение на Онзи , Който ни избра и изведе . и поради тази причина ние се задължаваме да Му бъдем БЕРНИ , както беше Мойсей , в целия Му дом като слуга , за да свидетелства за , онова , което щеше да се говори по- късно .
       Исус беше ВЕРЕН на  Онзи , Който Го постави като Апостол и Първосвещеник . и Исус беше верен на Неговия дом като Син .
И по- долу в 6 стих се казва , че Неговия дом сме ние , ако удържим до край в дързостта и надеждата с която се хвалим .
      Ако в Словото се казва , че ние сме Неговия дом на , който служеха Мойсей и Исус , то вградени в този дом не сме ли и ние служители на Онзи , Който съгради този дом и съслужители на Мойсей и на Исус ?
        Ще кажете : „ Ама те имаха определена мисия ? А ние ? “
А ние какво ? Получихме даром спасението и какво ? До тук ли ?
А до края как ще е ? Или го изработваш или го губиш !
И за всичко това се иска вяра и да останем верни  на призванието си.
      За какво си призван , ако не да вървиш в Неговия Тесен път !
Да вършиш добри дела , да сееш семето на любовта и да  разнасяш благата вест за Исус Спасителят на нашите души .
      Не може Бог , когато те е призовал да не ти е открил Своята Мисия за теб скъпи братко и сестро .Така бог както беше открил на Мойсей и на Исус , както откри и на мен още в първите дни на моето повярване , така и ти имаш свое свидетелство за служение . Припомни си го .
Ако не можеш да си го спомниш аз ще ти го припомня:
Да бъдем светлина .
Да изявим на света Христовите добродетели .
Да бъдем единомислени и с една уста да хвалим нашия Господ .
Да се обичаме един друг , както и Христос ни прие за Божия слава .
      Помоли Господ да ти припомни каква е твоята мисия ? Защото Той ще държи сметка и каква е твоята дарба  ?
 Той няма да ти даде нещо , което не е по твоята сила .
Когато мен бог изведе от този лукав свят Той ми каза : „ Ти си моя лекарка . Чрез теб искам да лекувам моя народ ! “
Много пъти ми я потвърждавал , докато я научих наизуст .
 А сега като си погледнах в една от тетрадките видях записан сън :
„ Ти си от Авраамовия род от лекарско семейство ! “
Това какво означава не знам , но знам ,че Моят Небесен Баща е Лекар над лекарите , а аз съм Негова дъщеря. И щом Той е лекар и може да лекува , значи ,че и аз с вяра в Него ще мога да лекувам  Неговия народ .
      Бог иска братя и сестри да не спим , но да прославяме името Му , независимо ,къде се намираме .  Да прибеждаме души в Неговата „ кошара “ .
      Някога мислех ,че моята мисия е само за България. За Лом или само за ромите . Но когато дойдох в Италия и тъгувах за моята родина и семейство и дори се питах какво търся тук ?
      Бог ми се изяви и ми каза : „ Не се кори , забрави ли ,че Аз те доведох тук ? “
Тогава започнах да пиша всеки ден как прекарвам деня , после се молех като записвах молитвите си и накрая четях от Библията слово за насърчение .
      Казвах на Господ ,че ми е тежко , че ме ругаят и обиждат , че не ми трябват пари. Искам да си ходя и т. н….
„ Защо съм в тази чужда страна
Без семейство и без деца ?
Език не знам и по цял ден
В таз страна стоя затворена сама ? “
      И плачейки и тъгувайки за Родината и за децата , нощта Бог ми проговори :
„ Не си сама ! Не забравяй ,че Аз те доведох в таз страна !
Ти имаш мисия една и тук в таз страна ! За Името ми да говориш знай
И да довършиш делото докрай .
За Името Ми им кажи и лекувай моите души !
Избрана си ми запомни  !
БЪДИ МИ ВЕРНА ТИ !
Награда вечна ще имаш на небе .
Бъди ми дръзновена от сърце !
Тук минаваш изпит знай !
Искам да устоиш докрай !
Аз съм с теб , ти не си сама !
И не натъжавай своята душа.
Сила ще ти дам и ще те крепя !
/Докато пътя извървя . /
         Така общувах всеки ден  и Бог беше винаги с мен . Говорехме си със Словото когато бях сама , а нощем в съня пишеше ми на Своята стена:
И поглеждайки по- надолу прочетох един надпис , който бях видяла в сън :
„ Ти си ми възлюбена , избрана !
Помни първата любов ! “
Пак хленча в молитва : „ А кой ще мен да утеши ?....“
И Бог на другия ден ми заговори в сърцето :
„ Не бой се чадо !
Нищо тук не може тебе да смути !
Защото Аз съм с тебе –
Спасителят ти !
Духът Ми Мой  ще те пази ,
във всеки земен бой .
Защото ти избрана си Ми дъще !
Залюбена от моето сърце ,
Затуй ще си винаги в Моите ръце !

Само вярвай и моли се ти !
И ВЕРНА Ми бъди !
Мисията си върши
И сила ще имаш ти  !
      Така Бог ми припомняше мисията , с която съм изпратена в Италия  , първата любов и отговорността , която нося към Него .
Имала съм много атаки от сатана и то повече чрез бабите и веднъж както ронех сълзи в молитва после Бог ме утеши чрез Словото Си :
„ Не бой се от сатана , защото Аз съм с теб . не се страхувай , защото аз съм Този , който ще те избавям от неговата ръка ! „
     И така общувайки ден из ден Бог говореше непрестанно като ме съветваше , наставляваше , поправляваше и радваше .
Виждам един сън в , който Бог ми изпраща колети от небето и пише на тях : „ За Искра ! „
А след този сън се виждам студентка . Завършвам някакво училище и минавам на изпит . Директорът беше моя пастор . Той ми подава дипломата и ме поздравява : „ Браво ! Издържа с / Отличен  6 / . Много съм доволен ! “
      Братя и сестри ,
Ще кажете  , защо ли ви разказвам всичко това ?
Да ! Това беше още първите дни на моето пребиваване в Италия.
Аз знаех много добре , че Бог ме беше довел . Но не знаех какво точно ще правя . И като започнах да гледам тези стари баби  , ни добре със психиката , започнах да се отчайвам . Отначало си помислих , че съм тук , за да изкарвам пари . И понеже не съм сребролюбка молех Бога да ме върне .
       Сега мога да кажа ,че пари не събрах , но „ un sacо fruti “ за Бога набрах.
Имам толкова много неща да ви разказвам , но най важното ,което искам да знаете тази вечер и да запомните:
Не забравяйте да бъдете верни на Своя Бог .
Не се отклонявайте по съблазните на този свят .
Ако си Божие дете – помни Бог е винаги с теб.
Ти си този , които се отдалечаваш.
Доближавай се с молитва.  Пости !
Плачи ! Искай да ти говори и знай , че ще го стори !
И сега ви пиша , а Той ми казва в сърцето : „ ТАКА Е ! “
И цялата горя от огъня и присъствието Му.
      Бог чака от теб да Го потърсиш и ако си забравил мисията си да ти я припомни .
      Бог те обича ! Разчита на теб ! И те кани днес да общуваш с Него като ти обещава да ти говори на сърцето ! Амин
      Нека бъдем верни на нашият спасител и Му благодарим със живота си като живеем живот угоден на Него !
Силата ни е в Господа и подкрепата ни е в Него .
Не забравяйте ,че сме вградени в Неговия дом и трябва да се трудим неуморно за делото Божие .
       Бог да ни благослови и да ни държи близо до Себе Си !
Амин!!!!









Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.