cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 15 ноември 2015 г.

ДНЕС ИМАМ СЛОВО ЗА ТЕБ

                          ДНЕС ИМА СЛОВО ЗА ТЕБ
                         „ Реката , която лекува ! “
                                    Езек. 47:1-12

      Днес Святия Дух ме спря на Словото от Езекия 47 глава от 1 до 12 стих .Той беше избран за пророк и за служение в най – тъмния момент от историята на Ерусалим .
Той отразяваше суверенния Бог , Който беше в течение на живота на Неговия народ и Който изявяваше Себе си по чудни начини и навсякъде с единствената цел гората да Го опознаят и да Го приемат .
    В днешното Слово се говори за една река , която извира изпод прага на храма ….влива се в морето и точно там , където се влива изцелява водите на морето  . и всичко що е живо в морето се лекува „ ще живее и ще има твърде  много риба , защото тази вода се е вляла там и водите на морето са се изцелили ; понеже ,
Където се влее  реката всичко ще живее – казва Словото  в Езек.47:9
     Словото , което се откри на Езекия говореше за една БЛАГОСЛОВЕНА РЕКА ! За една вода , която е благословена от Бога да носи здраве и живот . За Божията любов и милост към Своя страдащ народ .
      Преди да разсъждаваме за водата искам да ви споделя какъв сън имах тези дни . И мисля ,че има нещо общо със Словото , което Святия Дух ми даде днес .
     Гледам един площад не много голям . там имаше хора и сред тях бяхме аз и моята възлюбена сестра Нели , съпругата на моя пастор в България .
      Аз гледам нея в устата , а тя гледа мен в устата .
Попитах я : „Защо ме гледаш така Учудено ? “И тя ми отговори :
„ от устата ти тече вода като чешма ! “
Аз виждах същото в нея и й отговорих на свои ред: ‚ аз също виждам ,че от устата ти тече вода като извор ! “
Учудихме се и двете :  „ Как така може от устата да тече вода , да говориш и да не се задавиш ? “
Събудих се и се обадих по телефона . разказах й сънят и й казах : „ Дерзай сестра ! Чети Словото на Бога ! Говори на хората за Него и се не бой ! Бог е с тебе ! “
        Така си спомнихме и двете Словото , което казва: „ И ще станете извор на жива вода ! “
         Днес четем за реката , която извира от трона на Бога , чиято вода лекува , напоява и дава благословения .
         Скъпи братя и мили сестрички , приятели ,
Които четете моите простички теми , искам да ви кажа , че има надежда за всяка отчаяна и отпаднала душа !
Но трябва да потърсим тази „ жива вода “ !
Водата , която извита от трона на нашия Господ Бог . Водата , която можеш да откриеш в Божия храм , която извира от светилището на Всевишния .
      Вода , която дава живот на всяко живо същество. На всяко дърво , което се посади покрай тази река .   
      И ако ние в Словото на Бога сме отразени като дървета , които дават плодове , то нека бъдем разумни и да побързаме да се напоим от „ живата вода “ на Господа .
     В Откр. 22:1 се казва , че водата на тази река е бистра като кристал , която е „ водата на живота “ и която извира от престола
на Бога и на Агнето .
        Последни времена живеем братя и сестри . Отрудени и обременени са много души , които не познават „ водата на живота “ – отпаднали , депресирани и без надежда за утрешния ден . злото пуска корените си на всяка крачка . Хората отпадат от една дума . От най – малкото , което чуват и виждат .
     Tази вечер ми звънят по телефона , че се издава закон в България, че който насади дори един стрък домат , ще бъде глобен 800  лева. Реших ,че няма да се изненадам , ако след малко ми позвънят , за да ми кажат ,че са сгрешили : „ Не 800лева , 800 евро .“
     Дявола си издава свой закони , но  нашият Господ има Свои други закони и наставления за Своя възлюбен народ . И ние трябва да се придържаме за законите на Господа нашия Бог .Амин!
      Исус казва в Словото си: „ Писани е ,че не само с хляб ще се храни човек , но и с всяко слово Божие , което излиза от устата на Божиите ни служители . “
Така ,че ние имаме „ жива вода “ и „ жив хляб “, които ще ни дават здраве и живот .
Или с една дума ще си минем и без доматите .
       Ерем. 17:7,8
„ Блажен ще бъде онзи човек , който се уповава на Господа , чието упование е Господ . Защото той ще бъде като дърво , посадено при вода , което разпростира корените си при потока и няма да се бои , когато настане пек , но листата му ще зеленеят и не ще има грижа в година на суша , нито ще престане да дава плод. “
      Ако ти , братко чакаш от човек помощ, ако имаш страх от човек , то ти със сигурност си за съжаление .
       Депресията ти е вързана , болестта ти е сигурна и ще бъдеш като дърво в пустиня , където няма вода , изсъхва и умира .
      Но днес Бог ти говори за една река на живота . натопи си краката . Натопи се до коленете , а след това се окъпи целият , защото тази вода от реката , която идва от трона на Бога , не само лекува  , но и дава вечен живот след нашата смърт .
Тази вода Бог изпрати , за да те благослови , скъпи ми братко .
Да те изцели и да ти даде дарове , с които след като се напоиш да  можеш да даваш добри плодове, които никога не ще се развалят , но траят до века .
Като изцерено дърво ще даваш листя и плодове и ще лекуваш и другите, които са като теб .
        Ела в храма при живата вода на Бога !
И Бог ще ти отвори очите и ще видиш , че за тебе има надежда .
Идва ново време /време на възстановяване/ и ново бъдеще .
Идвайки в Неговият дом при живата вода , Бог ще те благослови със Своя Дар – Святият Си Дух- за да те подготви за Своето време и за Своя Слава !
       Днес Бог ти казва , братко и сестро: „ Не бой се ! Аз те обичам чедо и имам живо слово за теб ! Само вярвай в Мен и се уповавай на Мен ! За теб има надежда ! Направи смело първата стъпка и потопи нозете си в Моята река . Първоначално до глезените , после до коленете , а на края се окъпи . Тогава ти ще бъдеш изцелен и променен . Защото , който се потопи в тази река ще живее ! и То живот вечен на небеса със Своя Спасител .
Аз съм благословението и живота !
     Ела с вяра и твоята депресия ще се излекува . ще ти подаря здраве , радост , надежда и Святия Си Дух.
Ще ти подаря още дарове и ще ти променя живота ти и ще те направя духовна личност с ново виждане за живота . С нова надежда за нов живот .
         Днес Бог ти казва : „ И като те благословя с моите Дарове ще станеш „ добро дърво “ –благословено и за другите . С твоите плодове ще можеш и другите да нахраниш и да ги изцеляваш .
        Братя и сестри в Господа Исуса Христа ,
Ние които влязохме в реката на живота , които се умихме от нашите грехове и приехме помирението си с Бога  като наследихме Неговия Мир и Неговата Любов  като ни подари и Своя Дар Св . Дух – нека кажем на ония , които сега ни слушат : „
Исус е благословението и живота !Нека дойдем такива , каквито сме  отрудени и обременени от този свят с нашите болести, слабости , депресии и безнадеждност .
При исус има всичко !
Река от благословения !Св. Дух и още много други дарове, които Господ е приготвил за теб човече , защото те обича.
Приготвил е за теб и ново жилище и вечен живот със съвършено здраве .
         И ако тази вечер от устата ми извира жива вода , скъпи приятелю , знай ,че Бог я изпраща за теб !
Повярвай на това Слово от Езек. 47:1-12 и да ти бъде според вярата  ти .
         Аз разбрах едно, че ако Бог ми е дал този Дар Св. Дух , то е за да ме употреби и за теб , за да бъдеш изцелен и ти и спасен за вечен живот и ти с Него . Амин!!! “
Бог да ви благослови и окъпе с водата на живота и да ни научи да не се плашим от човеци , а да уповаваме на Господа нашия Бог и да ни направи „ дървета с добри плодове “ –свежи , сдрзви жизнени и плодоносни …
Слава да бъде на Името Му ! Нека кажем :
       „ Ела Господи ,
Благослови ме !направи ме дърво , което дава плодове за изцеление ! .
         Вярвайте , че Бог няма да ви върне , нито ще ви отхвърли !
Напротив ще ти каже : „Дъще , някои неща ще се променят , вярвай Ми ! И ще видиш Моята Слава !
Ето това е Моето Слово за теб . “
ЖИВО СПАСИТЕЛНО ОБЕЩАНИЕ ЗА ТЕБ и ЗА ТВОЯ ЖИВОТ –
ДНЕС И ЗА УТРЕ !!!!








  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.