cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 11 ноември 2015 г.

                         Окъпи се и се огледай !
         Добро утро скъпи приятели , братя и сестри .
Бог да ви благослови с това Божие Слово , което иска да ни говори днес .
      Снощи като четох от моите записки , попаднах на масажи . И понеже имам нужда от такива , но съм сама , вниманието ми се спря на следното : „ Масаж в банята със сапунена вода ! „
Това ми допадна и реших ,че ще е удобно за мен , а може би и на вас да ви хареса .
     Ако ще Господ някой ден ще разгледаме от здравословна гледна точка тази тема за масажите, тъй като като /медицинска сестра тези теми не са ми далечни .
     Но като духовна сестра Святият Дух ми спре вниманието на онази част : „ Масаж в банята със сапунена вода ! “
/Препоръчва се при паралитични състояния , подагра ,ишиас , атрофия на мускулите, затлъстяване, заболяване на жлъчката .
Средство за разкрасяване на лицето и телесните части ./
     Може би ще попитате : „ Но какво общо има масажа с духовното ? “
И аз си помислих в началато разни неща ,като това ,че много хора от малки не обичат да се мокрят с вода , докато внучките ми и сутрин и вечер се къпят и аз им казвам ,че затова са много хубави . Но не !
       Святия Дух , Който изследва всичко в света и Божиите дълбочини има нещо по- специално , което иска да ни разкрие и то е за нашето духовно развитие и за наше добро .
      И сега ще разберем , що е то ?
      Ще започна с една много симпатична история , която ми разказваше моята майка :
„ Имах една баба – сестра на моята баба . Тя не беше много хубава , защото носът й беше леко наведен надолу .
И всички гледаха на нейния дефект с присмивки и я подиграваха като с години наред я наричаха “ Иванка грозната “. Така с години баба ми живяла с тази „ рана “ в сърцето . Но един ден след като се
Окъпала се огледала в огледалото и се видяла много красива .
Тогава си рекла : „ Море ке съм си убава като кукличка ! “
     Баба ми Иванка се зарадвала много и побързала да каже на съседката си какво е открила  ,че въобще не е грозна , а напротив много хубава дори като кукла .
Тогава съседката казала на другата съседка и така от уста на уста от този ден цялото село започнали да наричат горката ми баба :
„ Иванка куклата ! “
      Така баба ми започнала да се къпе по често и да се оглежда по – често , като сама се радвала на своята красота .
      Та в темата за масажа пише ; „ Средство за разкрасяване на лицето и телесните части “.
    /  Масаж в банята със сапунена вода ./
Няма да ви уча как се окъпва човек с вода и сапун , но истината е ,че става по-красив и самочувствието по- голямо , особено като се поогледа в огледалото . А и света го забелязва и веднага си променя мнението .
     Има още една поговорка на света : „ Няма грозна жена , има жени , които не знаят как да се направят красиви “ и тичат ли тичат да търсят гримове , мазила и парфюми .
     Но горката ми баба на село , къде да намери тези неща ?
     И подбуждайки ме със Словото си Бог тази сутрин ми нашепва „ Но вашето украшение да бъде не външно , а вътрешно “ .
      Сиреч /сърцето да е украсено и пълно с християнски добродетели/ . „ И вашето украшение да не е кичене на косите , а окиченото сърце с добри неща . “
     Спомням си и другата ми баба не беше много хубава , но и двете имаха добри и красиви сърца .
И когато другата ми баба на стари години си счупи крака горе в таза и моя първа братовчедка работеше в реанимацията и като карала баба ми с количката колежките й като я видели се обърнали с думите : „ Какъв е този крокодил дето ни караш ? “
Тогава братовчедката ми се ядосала и отвърнала : „ Внимавайте , защото този крокодил е моята баба , която ме е отгледала ! “
Крокодил или не ние си я обичахме , защото тя наистина беше много добра на сърце .
      И Св. Дух ми казва : „ Ако света гледа на лице , Аз ви гледам на сърце ! “
Затова ние християните , окъпани веднъж в реката в кръвта на Исус трябва по –често да се оглеждаме в Неговото огледало / Словото Божие . /
Там в това „ огледало “ хем се оглеждаш , хем пише и може да прочетеш :/ какъв сапун , какъв грим и какъв мехлем можеш да избереш за твоята красота ./
И твоята красота да не бъде външна , а вътрешна скрита в сърцето ти . И макар и вътрешна света ще я открие , защото тази светлина и красота не може да се скрие . Тя е дар от Бога и е вечна .
     Ако ти вече я имаш братко и сестро,  не са ти нужни гримове .
Къпи се в банята. Прави си масажи със сапунена вода , оглеждай се в огледалото. Създавай си самочувствие и не слушай хората какво говорят за теб . Всичко това е много хубаво  .
    Но Бог ти говори днес :
„ Не бъди суетен ! Не търси външната красота , която е временна . С течение на годините тя непременно ще се загуби .
     Търси онази вътрешна красота на твоето сърце . Дай място на Св. Дух да живее там и Неговата светлина ще те озарява до края на живота ти .
     Окъпи се в „ реката “ . Измий греховете си и свали тъмнината на твоето лице ! Вземи онзи сапун „ кръвта на Исус “ ,
Която се разля на Голгота за теб и мен , за да те очисти от всяка нечистота и грях . “
Огледай се в „ Словото на Бога “и ще откриеш една нова личност , нова душа с ново сърце , красота , която света също ще забележи .И ако до този момент в очите на света си била грозна , сега ще бъдеш най – красивата „ кукличка “ на твоя Спасител .

     Ще живееш сред хората , но мнението на човеците няма да те интересува . Ще угаждаш на Този , който ти подари Божествената си и вечна красота .
На Неговото име да бъде слава !
     „ И вашето кичене да не бъде плетене на косите и парфюми , а вътрешните добродетели на вашият характер , скрити дълбоко в сърцето ви  . Промяна в мислите , поведението , говоренето , делата ви .
„ Това ще бъде вашият парфюм и вашето ухание “ – казва Духът .
    Словото , което ще излиза от устата ви .
    Делата , които вършите ще привлекат вниманието на света и тогава съблазнен от твоята духовна красота  ще каже : „ Но как така се промени и стана толкова красив / ва ? Научи ме и мен ! “
    Тогава разкажи им за онази „ баня “ в реката , която те дари с тази Божествена красота . “
     Бог да ни благослови и направи всички красиви по Неговия образ и “  благоуханно дихание “ за Негова слава .       Амин !!!
    И тъй , нека слушаме Словото на Бога и да подражаваме на Бога , тъй като някога бяхме тъмнина , а сега сме светлина в Господа .
Затова нека да живеем като деца на светлината  и да вършим , онова , което е угодно на Господа , а не онова , което върши света . Което е срамотно , грозно и временно .
      И пак за това Святият Дух ни казва чрез Словото в Ефес. 5:14
                        „ Стани ти , който спиш
                        И възкресни от мъртвите
                        И ще те освети Христос ! “
„И внимавайте добре как живеете ! Не като неразумни а като мъдри , като използвате благовремието , защото дните са лоши .“
Ефес. 5 : 17
„ Затова не бъдете безразсъдни , но проумнявайте - що е Божия воля ! “
    Благодаря Ти , Святи Душе , за това Слово Божие и за наставленията !
Докосни сърцата на Твоите дъщери , които забравиха Твоята красота и се върнаха в света да търсят гримовете и парфюмите на света .
Дай ни мъдрост да разберем това , което искаш да ни кажеш тази сутрин .
     Благодаря Ти , Исусе ,че те имам и Словото ти е постоянно пред мен , за да се оглеждам и да се сравнявам с Твоята воля и красота !
    Слава да бъде на Името Ти , от сега и до века  !                                 Амин!!!!

    




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.